Замени подчеркнутые слова местоимениями victoria is a good queen

Обновлено: 07.07.2024

Тесты к УМК "Rainbow English" предназначенны для промежуточного (поэтапного) контроля усвоенных знаний у учащихся 2 класса.

ВложениеРазмер
test_1.doc 172.5 КБ
test_2.docx 16.96 КБ
test_3.doc 34.5 КБ
test_4.doc 158.5 КБ
test_5.doc 40.5 КБ
test_6.doc 41.5 КБ
test_7.doc 41.5 КБ
test_8.doc 42 КБ
test_9.doc 40.5 КБ
klyuchi.docx 30.73 КБ

Предварительный просмотр:

1. Допиши строчные буквы к данным заглавным

B ___, D___, S ___, P ___, T ___, F ___, I ___, W ___, J ___,

2.Соедини картинки с соответствующими словами.

3. Соедини буквы со звуками, которые они передают.

Ff Ww Kk Vv Ss Gg Hh Ii Jj

[k] [ G ] [s] [f] [i] [h] [g] [ v] [w]

Предварительный просмотр:

1) Допиши недостающие буквы

С _, _ m, R _, _ g, _ u, W _, _ s

2) Соедини буквы со звуками,

которые они передают

Gg Dd Cc Ii Ss Ee Hh Zz

3) Найди в змейке 6 знакомых слов, выпиши их

4) Вставь пропущенные буквы в слова

b _ d, d _ ll, p _ g, sw _ _ t

1) Допиши недостающие буквы

F _, _ r, L _, _ n, _ t, K _, _ o

2) Соедини буквы со звуками,

которые они передают

Jj Pp Vv Uu Ss Ee Kk Bb

[ A ] [v] [e] [s] [k] [ G ] [b] [p]

3) Найди в змейке 6 знакомых слов, выпиши их

4) Вставь пропущенные буквы в слова

e _ f, p _ n, b _ d, lo _ _ y

Предварительный просмотр:

1) Допиши недостающие буквы

A _, _ c, R _, _ j, _ y, H _, _ g, X _ , _ n

2) Соедини буквы со звуками, которые они передают

ck Ee Rr sh Aa Hh Jj oo

[e] [ r ] [ S ] [ V ] [k] [ G ] [h] [ x ]

3) Найди в змейке 6 знакомых слов, выпиши их

4) Вставь пропущенные буквы в слова

she _ p, d _ ck, _ hip, sh _ lf

5) Составь предложение из слов

1) Допиши недостающие буквы

G _, _ t, F _, _ p, _ z, S _, _ E, Y _, M _

2) Соедини буквы со звуками, которые они передают

ee Xx sh Aa Oo Ii ck Uu

[ A ] [ i ] [ks] [ J ] [ S ] [ k ] [ P ] [ x ]

3) Найди в змейке 6 знакомых слов, выпиши их

4) Вставь пропущенные буквы в слова

_ lack, coc _ , ho _ k, she _ p

5) Составь предложение из слов

Предварительный просмотр:

1) Не все строчные буквы имеют здесь парную заглавную. Выпишите не достающие заглавные буквы.

F W L G X P A R S O B H

x h b k o f r i s w l a z p g

2) Соедини буквы со звуками, которые они передают.

ck oo Aa Jj ch ar Vv Oo

3) Распредели слова из рамки в три колонки в соответствии с произношением буквосочетаний.

star, door, farm, sheep, horse, bee

__________ ___________ _____________

__________ ___________ _____________

4) Вставь пропущенные буквы в слова

floo _ , che _ _ y, pa _ k , p _ rt.

5) Опиши картинку

It is not ______ . It _______

1) Не все строчные буквы имеют здесь парную заглавную. Выпишите не достающие заглавные буквы.

R C J P V D G S E M X U

m g r h u c v j o s d p w e x

2) Соедини буквы со звуками, которые они передают.

sh Uu ee Xx or qu Gg Ii

[J] [L] [A] [S] [i] [g] [ks] [ kw ]

3) Распредели слова из рамки в три колонки в соответствии с произношением буквосочетаний.

port, car, tree, park, sweet, floor

__________ ___________ _____________

__________ ___________ _____________

4) Вставь пропущенные буквы в слова

chi _ _, st _ r, doo _, p _ rt, fa _ m

5) Опиши картинку

It is not ______ . It _______

Предварительный просмотр:

  1. Напиши данные предложения, заменив имена собственные местоимениями.

Wendy can see a green frog.

Dad is happy __________________________________

2) Найди в змейке слова и напиши их.

______________ ________________ _______________

______________ ________________ _______________

3) Распредели слова из рамки в четыре колонки в соответствии с произношением буквосочетаний.

phone bad game sock cat bone name box

__________ __________ __________ ___________

__________ __________ __________ ___________

4) Заверши предложения, вставив в них a или an

It is _ clock. It is _ old clock. It is _ ant. It is _ black ant

5) Составь слова в правильном порядке, чтобы получилось предложение и запиши их.

little/ Wendy/ is ____________________________

Dan / a dog / can / see _______________________

  1. Напиши данные предложения, заменив имена собственные местоимениями.

Rose can see a little chick

Tom is a bad cook ______________________________

2) Найди в змейке слова и напиши их.

______________ ________________ _______________

______________ ________________ _______________

3) Распредели слова из рамки в четыре колонки в соответствии с произношением буквосочетаний.

rose dad cake dog ant boat plate shop

__________ __________ __________ ___________

__________ __________ __________ ___________

4) Заверши предложения, вставив в них a или an

It is _ egg. It is _ bad egg. It is _ troll. It is _ old troll

5) Составь слова в правильном порядке, чтобы получилось предложение и запиши их.

Granny/ old/ is ______________________________

see / a car / can / Jane _______________________

Предварительный просмотр:

  1. Напиши данные предложения, заменив подчёркнутые слова местоимениями.

My mum is a cook. _____ is a good cook.

Bess can see a fox . ____ is a red fox.

Lena and Olga are little. _____ are cute.

2) Напиши ответы на эти вопросы

Are you a pupil? ____________________

Are you from London? _____________________

Are you happy? _________________________

3) Распредели слова из рамки в четыре колонки в соответствии с произношением.

stone tulip dog sock port bone pupil door

__________ __________ __________ ___________

__________ __________ __________ ___________

4) Закончи предложения с помощью слов am, is,are

Tom ____ from Boston. Pete ____ from Moscow.

I ____ a good pupil.

Nicola and Mark ____ from Paris.

5) Составь слова в правильном порядке, чтобы получилось предложение и запиши их

Betty/ a/ good/is/pupil. _________________________

is / Kitty/ where / from? _______________________

meet/ you/ to/nice/Ted. _______________________

  1. Напиши данные предложения, заменив подчёркнутые слова местоимениями.

Tom can see a blue box . ____ is big.

Tom and Bob are pupils. ____ are good pupils.

Bess is little. ____ is cute.

2) Напиши ответы на эти вопросы

Are you a student? _________________________

Are you a good pupil? _______________________

Are you from Moscow? ______________________

3) Распредели слова из рамки в четыре колонки в соответствии с произношением.

rose student cute pond floor old horse doll

__________ __________ __________ ___________

__________ __________ __________ ___________

4) Закончи предложения с помощью слов am, is,are

Sue ___ from London. Pedro ____ from Madrid.

I _____ a student.

Boris and Olga ____ in Moscow.

5) Составь слова в правильном порядке, чтобы получилось предложение и запиши их

Rex/ a/ cute/is/dog. ____________________________

is / Alex / from / where? ________________________

you/ meet/ Mark/ to/nice. ________________________

Предварительный просмотр:

  1. Заверши предложения, вставив в них is, am или are .

It ___ a red rose.

My sister and brother ____ in Paris.

I ____ a good pupil.

2) Замени подчёркнутые слова местоимениями.

Mike and Larry can see a big van.

Is Kate cute? ____________________________

The fox is big. ___________________________

3) Распредели слова из рамки в две строчки в соответствии с произношением th.

thick, they, throne, father, thin, brother

4) Найди в змейке слова, начала и концы которых соединены.

1__________ 3___________ 5__________

2___________ 4___________ 6__________

5) Расставь слова так, чтобы получились предложения и запиши их

is/ granny/ old/sad/and. ________________________

a / is/ pilot / Tim/ good. _______________________

are/ in/they/Rostov. _______________________

  1. Заверши предложения, вставив в них is, am или are .

Jack ____ a good dog.

I ____ from Moscow.

My mum and dad _____ in Rostov.

2) Замени подчёркнутые слова местоимениями

Nick is from Leeds. _________________________

Tim and I are happy. ________________________

Olga and Pete are in London.

3) Распредели слова из рамки в две строчки в соответствии с произношением th.

brother, mother, thin, three, thick, they

4) Найди в змейке слова, начала и концы которых соединены.

1__________ 3___________ 5__________

2___________ 4___________ 6__________

5) Расставь слова так, чтобы получились предложения и запиши их

book/ is/ thick/a/it. ____________________________

is / Alex / not/ happy ________________________

can/ she/ a/ see/chimp. ________________________

Предварительный просмотр:

  1. Заверши предложения, вставив в них is, am или are .

Len ___ good student.

Larry and I ___ in Moscow.

I ___ not a pupil

2) Заверши предложения, вставив a или an там, где это необходимо.

Mark can see ___ elf. It is ___ little elf.

It is ___ egg. It is ___ good egg. They are ___ eggs

I can see ___ birches.

3) Распредели слова из рамки в три строчки в зависимости от чтения окончания существительных .

nurses, girls, pies, tents, foxes, cats.

4) Найди в змейке слова, начала и концы которых соединены

1__________ 3___________ 5__________

2___________ 4___________ 6__________

5) Расставь слова так, чтобы получились предложения, и запиши их

sweet/ I/like/oranges . __________________________

  1. Заверши предложения, вставив в них is, am или are .

They ___ in Paris.

Missy ____ my cat.

2) Заверши предложения, вставив a или an там, где это необходимо.

Betty can see ___ orange. It is ___ big orange.

It is ___ ant. It is __ funny ant. They are ____ ants

I can see ___ turtles.

3) Распредели слова из рамки в три строчки в зависимости от чтения окончания существительных .

birches, trees, chicks, bells, boxes, ants.

4) Найди в змейке слова, начала и концы которых соединены

1__________ 3___________ 5__________

2___________ 4___________ 6__________

5) Расставь слова так, чтобы получились предложения, и запиши их

Предварительный просмотр:

1) Запиши буквы под диктовку.

2) Заверши предложения, вставив в них is, am или are .

My name __ Ben. I __ a pilot. I like planes. They ___ big and nice

3) Распредели слова из рамки в три строчки в зависимости от чтения окончания существительных .

planes, streets, horses, lemons, boxes, kites.

4) Найди в змейке слова, начала и концы которых соединены

1__________ 3___________ 5__________

2___________ 4___________ 6__________

5) Заполни пропуски предлогами.

The plane is ______ the sky.

The dog is ______ the door .

The apples are _______ the plate.

1) Запиши буквы под диктовку.

2) Заверши предложения, вставив в них is, am или are .

Tom Brown and Kitty Brown ___ brother and sister. Tom __ ten and Kitty ___ seven. They ____ pupils

3) Распредели слова из рамки в три строчки в зависимости от чтения окончания существительных .

plums, blouses, sweets, kids, foxes, grapes.

4) Найди в змейке слова, начала и концы которых соединены

1__________ 3___________ 5__________

2___________ 4___________ 6__________

5) Заполни пропуски предлогами.

The girl is ______ the bike.

The nurses are ______ the shop.

The farm is ________ the lake.

Предварительный просмотр:

1) B b, D d, S s, P p, T t, F f, I i, W w, J j.

2) bell - 2; nest - 6; bed - 5; pen - 4; egg - 3; belt - 7; desk - 1.

3) Ff [f]; Ww [w]; Kk [k]; Vv [v]; Ss [s]; Gg [g]; Hh[h]; Ii [i]; Jj [ G].

1) C c, M m, R r, G g, U u, W w, S s.

2) Gg [g]; Dd [d]; Cc [k],[s]; Ii [i]; Ss [s]; Ee [e]; Hh [h]; Zz [z];

3) lorry, kid, sweet, frog, tent, pond.

4) b e d, d o ll, p i g, sw ee t.

1) A a, C c, R r, J j, Y y, H h, G g, X x, N n.

2) ck [k]; Ee [e]; Rr [r]; sh [ S]; Aa[ x]; Hh[h]; Jj [ G]; oo [V].

3) cook, sheep, lamp, cat, clock, sock.

4) ship, d u ck, s hip, sh e lf.

5) Meggy can see a red bag.

2) ck [k]; oo [V]; Aa[ x]; Jj [ G ]; ch [t S]; ar [a:]; Vv [v]; Oo[ P].

sheep star door

4) floo r, che rr y, pa r k, p o rt.

5) It is not a dog.

1) She can see a green frog.

2) plane duck granny rose cake dog

sock game bad phone

box name cat bone

4) It is a clock. It is an old clock. It is an ant. It is a black ant.

5) Wendy is little. Dan can see a dog.

1) My mum is a cook. She is a good cook.

Bess can see a fox. It is a red fox.

Lena and Olga are little. They are cute.

I am not from London.

sock port tulip stone

dog door pupil bone 4) Tom is from Boston. Pete is from Moscow.

I am a good pupil.

Nicola and Mark are from Paris.

5) Betty is a good pupil.

Where is Kitty from?

Nice to meet you Ted.

My sister and brother are in Paris.

I am a good pupil.

3) [ T ] thick throne thin

[ D ] they father brother

4) seven name elf fish hat three

5) Granny is old and sad.

Tim is a good pilot.

They are in Rostov.

1) Len is good student.

Larry and I are in Moscow.

I am not a pupil

2) Mark can see an elf. It is a little elf.

It is an egg. It is a good egg. They are ___ eggs

I can see ___ birches.

[Iz] nurses foxes

4) mermaid dog girl lamp pie eleven

5) I like sweet oranges.

He can see a funny turtle.

  1. Gg, Ss, Aa, Rr, Ee, Nn, Dd, Vv.
  2. My name is Ben. I am a pilot. I like planes. They are big and nice.
  3. [s] – streets, kites

[z] – planes, lemons

[ Iz] – horses , boxes

  1. dog, grape, eight, twelve, elf, fox.
  2. The plane is in the sky.

The dog is by the door .

The apples are on the plate.

1) F f, R r, L l, N n , T t, K k, O o .

2) Jj [ G ]; Pp [p]; Vv [v]; Uu [ A ]; Ss[s]; Ee [e]; Kk [k]; Bb [b];

3) wind, troll, bus, frog, six, street.

4) e l f, p e n, b e d, lo rry .

1) G g , T t, F f, P p, Z z, S s , E e, Y y, M m.

2) ee [i:]; Xx [ks]; sh [ S ]; Aa[ x]; Oo [ P]; Ii [i]; ck [k]; Uu [ A].

3) duck, van, book, shelf, shop, wood.

4) b lack, coc k, ho ok, she e p.

5) Bess can see a little lamp.

2) sh [ S]; Uu [ A]; ee [i:]; Xx [ks]; or [ O:]; qu [kw]; Gg [g]; Ii [i].

sweet park floor

4) chi mp, st a r, doo r, p o rt, f a rm.

5) It is not a sheep.

He is a bad cook.

dog cake dad rose

shop plate ant boat

4) It is an egg. It is a bad egg. It is a troll. It is an old troll.

5) Granny is old. Jane can see a car.

Tom and Bob are pupils. They are good pupils.

Bess is little. She is cute.

I am not from Moscow.

pond floor student rose

doll horse cute old

4) Sue is from London. Pedro is from Madrid.

Boris and Olga are in Moscow.

5) Rex is a cute dog.

Where is Alex from?

Nice to meet you Mark.

TEST 7 (2) 1) Jack is a good dog.

I am from Moscow.

My mum and dad are in Rostov.

2) He is from Leeds.

They are in London.

3) [ T ] thin three thick

[ D ] brother mother they

4) thick kite eleven nest thin net

5) It is a thick book.

Alex is not happy.

She can see a chimp.

1) They are in Paris.

Missy is my cat.

2) Betty can see an orange. It is a big orange.

It is an ant. It is a funny ant. They are ___ ants

I can see ___ turtles.

3) [s] chicks ants

[Iz] birches boxes

4) nurse eight turtle elf fern nine

5) She can see a little girl.

Dogs like big bones.

  1. Gg, Ss, Aa, Rr, Ee, Nn, Dd, Vv.
  2. Tom Brown and Kitty Brown are brother and sister. Tom is ten and Kitty is seven. They are pupils.
  3. [s] – sweets, grapes

[Iz] – blouse, foxes

  1. run, nurse, egg, girl, lemon, nine.
  2. The girl is on the bike.

The nurses are in the shop.

The farm is by the lake.

По теме: методические разработки, презентации и конспекты


Мини-тест по теме Орфография" 6 класс

мини-тест можно использовать в качестве тренировочного при изучении орфографии или повторении темы "Орфография".


8 класс мини-тесты и проверочные работы по русскому языку

В папке представлены комбинированные мини-тесты для повторения изученного в 5-7 классах; входящий мониторинговый тест, карточки -тексты по орфографии и пунктуации, а также итоговая (годова.

мини-тест для 5 класса

Люблю проводить проверку теоретического материала мини-тестами на 5 мин. Работает на любом этапе урока, на разных степенях усвоения материала в классах разного уровня подготовки! обеспечивает накопляе.

мини-тест для 5 класса

Люблю проводить проверку теоретического материала мини-тестами на 5 мин. Работает на любом этапе урока, на разных степенях усвоения материала в классах разного уровня подготовки! обеспечивает накопляе.


мини - тесты по математике 6 класс

мини - тесты по математике для быстрой проверки знаний учащихся по пройденной теме. расчитано на 5 - 7 минут. четыре варианта. автор учебника виленкин.


Атом. Итоговый мини-тест, для 10 класса.

Предлагается мини-опрос по теме "Атом", для учащихся 10 класса, базового уровня. На проведение опроса отводится 10-15 минут. Его можно осуществить как для всего класса, так и индивидуально.

They are not birds. Don is not a servant. It is a little mermaid. They are cute girls. They are not turtles. Kitty is not a nurse. It is an old fern. They are green birches.

Замени подчеркнутые буквы так, чтоб получилось новое слово j ug – m ug s ad - ____ c ap - ____ b ook - ____ p la n e - ____ s h i p - _____ f ish - _____ c a p - _____ f ox - _____ c oat - _____ n o t - _____ c ake - ____ g ame - ____ p en - ______ v an - _______ b ig - _______

be I – am he - is she -is it - is we - are you – are they- are

I am I’m - he’s - she’s - it’s - w e are you are they are we’re you’re they’re he is she is it is - - -

Замени подчеркнутые слова местоимениями. 1. Victoria is a good queen. 2. Mike can see a cute cat. 3. Nicola and Sue are from Paris. 4. Lena and I are from Pskov. 5. The chimp is funny. 6.Is Bess cute? 7. Mike and I are cold and sad. 8. Dustin and Tess are from London.

Where are you from? Where is Lena from? Where are you from? - I am from London. Where is Lena from? – Lena is from Moscow.

Завершите предложения сокращенной формой глагола « to be » - ‘m, ‘s или ‘re . You ’re from London. Pete _________ from Rome. Sue __________ from Boston. Lena _________ from Tambov. They _________ from Bonn. We ___________from Tula. I ____________ from Paris. They _________ from Madrid.

Распределите слова в соответствии с произношением гласной буквы “ Uu ” Student, bus, cute, cup, jug, pupil, mum, tulip, mug.

Сделай утвердительные предложения отрицательными My name is Betty. I am old. He is from Boston. Rose is a bad cook. It is a red tulip. They are from Rostov. I am funny. It is a cute dog. The frog is big. We are happy.

По теме: методические разработки, презентации и конспекты


Грамматические упражнения по английскому языку 4 класс

В данном материале представлены грамматические упражнения для учащихся 4 классов.

Задания на контроль усвоения лексико-грамматического материала по разделу 1 (Unit 1).

Дополнительный материал к соответствующим разделам УМК "New Millennium English 8", способствующий формированию навыков самостоятельного труда, систематизации знаний по изученным темам, автоматиз.


Лексико-грамматические упражнения по английскому языку для 5 класса

С помощью упражнений, содержащихся в данном документе, вы сможете проверить своих учеников на знание числительных, исчисляемых и неисчисляемых сушествительных, а также на знание конструкции Present Si.


Лексико-грамматические упражнения по английскому языку для 6 класса

Данные задания смогут помочь Вам сделать комплексный контроль знаний Ваших учеников по следующим темам: Past Simple, Present Perfect, Future Simple, Present Continuous Tenses, Prepositions, Word order.


Сборник грамматических упражнений по английскому языку по теме: «Английские времена»

Данный дидактический материал предназначен для обучающихся старших классов общеобразовательных школ и составлено с учетом различных уровней владения английским языком. Основной целью настоящего пособи.


Комплекс грамматических упражнений по английскому языку для учащихся 3 класса,учебник "Spotlight-3"

В данной методической разработке представлены упражнения по английскому языку на основные грамматические темы, которые проходят в 3-классе по учебнику «Spotlight-3». Выполнение данного ком.

Vadim1233217

1. 1) It is Queen Ann. She is old. She is a good queen. She is happy. She is not sad.
2) Meet Bill Clark. He is a cook. He is not old. He is a bad cook. He is not happy.

2. 1) I see an old map.
2) I see a big plate.
3) It is an ant.
4) It is an egg.
5) I see a hand and an arm.

Новые вопросы в Английский язык

Очень срочно, 50 баллов Imagine that you are doing a project on the most used domestic appliances among teenagers. You have found some data on the sub … ject – the results of opinion polls (see the table below). Comment on the data in the table and give your personal opinion on the subject of the project. Write 200-250 words. Use the following plan: - make an opening statement on the subject of the project work; - select and describe 2-3 main features; - make 1-2 comparisons where relevant; - outline a problem that can arise with domestic appliances and suggest a way of solving it; - conclude by giving your personal opinion on the role of domestic appliances in our life.

Очень срочно, 50 баллов Imagine that you are doing a project on the most used domestic appliances among teenagers. You have found some data on the sub … ject – the results of opinion polls (see the table below). Comment on the data in the table and give your personal opinion on the subject of the project. Write 200-250 words. Use the following plan: - make an opening statement on the subject of the project work; - select and describe 2-3 main features; - make 1-2 comparisons where relevant; - outline a problem that can arise with domestic appliances and suggest a way of solving it; - conclude by giving your personal opinion on the role of domestic appliances in our life.

Очень срочно, 50 баллов Imagine that you are doing a project on the most used domestic appliances among teenagers. You have found some data on the sub … ject – the results of opinion polls (see the table below). Comment on the data in the table and give your personal opinion on the subject of the project. Write 200-250 words. Use the following plan: - make an opening statement on the subject of the project work; - select and describe 2-3 main features; - make 1-2 comparisons where relevant; - outline a problem that can arise with domestic appliances and suggest a way of solving it; - conclude by giving your personal opinion on the role of domestic appliances in our life.

Очень срочно, 50 баллов Imagine that you are doing a project on the most used domestic appliances among teenagers. You have found some data on the sub … ject – the results of opinion polls (see the table below). Comment on the data in the table and give your personal opinion on the subject of the project. Write 200-250 words. Use the following plan: - make an opening statement on the subject of the project work; - select and describe 2-3 main features; - make 1-2 comparisons where relevant; - outline a problem that can arise with domestic appliances and suggest a way of solving it; - conclude by giving your personal opinion on the role of domestic appliances in our life.

What is there around your school? In groups, , draw and present to the class.​

Очень срочно, 50 баллов Imagine that you are doing a project on the most used domestic appliances among teenagers. You have found some data on the sub … ject – the results of opinion polls (see the table below). Comment on the data in the table and give your personal opinion on the subject of the project. Write 200-250 words. Use the following plan: - make an opening statement on the subject of the project work; - select and describe 2-3 main features; - make 1-2 comparisons where relevant; - outline a problem that can arise with domestic appliances and suggest a way of solving it; - conclude by giving your personal opinion on the role of domestic appliances in our life.

write the words in the correct order to make questions. add capital letters and question marks.​

Читайте также: